نقطه های روشن ایمان من چشمان توست ...

پیام های کوتاه
  • (25 دقیقه قبل)
    :-(
۱۷ مهر ۹۹ ، ۱۰:۱۷

و انا من شروطها

_الله ولی الذین آمنوا، یخرجهم من الظلمات الی النور ...

_ ذلک بان الله مولی الذین آمنوا و الکافرین لا مولی لهم..

_عمیق ترین دردی که میشه تجربه کرد نداشتن ولایت کسیه که دایره ی ولایتش از همه گسترده تره و آسون تره و همه توی کشتیش جا میشن

_دردش یه طرف ، غربتش یه طرف، وقتی میبینی همه هستن و تو نیستی، همه زیر سرپناه وایسادن و تو زیر تیغ آفتاب

_یه زمانی ادعایی داشتم، حداقل پیش خودم، که من هم کسی رو دارم، الان حتی ادعای هم ندارم ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۷
دینا .م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی