نقطه های روشن ایمان من چشمان توست ...

پیام های کوتاه
  • (25 دقیقه قبل)
    :-(

بیرون همه چی روی دور تنده، توی خیابونا، سرکار، پارک ها ، مغازه ها، همه دارن تند راه میرن، کار می کنن، خرید می کنن، می رن که به یه جای برسن، یه کاریو انجام بدن ، می دون، عجله دارن و مشغولند. همه کارشون که تموم میشه میان خونه، توی خونه همه چی روی دور کنده، یواشه، آدما پاشونو که از در می دارن داخل یه جوری کند میشن که انگار از پریز کشیدیشون بیرون، آروم میشن، و این تضاده که لذت بخشه، دویدن های طول روز و آروم گرفتن آخرش.

همه ی اینا قشنگه تاااااااا زمانی که تبدیل میشی به یک زن خانه دار، زمانی که تقریبا تمام طول روزت رو توی خونه ایی، دیگه این یواشی و کندی آرام بخش نیست، رخوت آور میشه، انگار وزنه های بیست کیلویی به پات بستن که همین که می خوای کاری بکنی که از روال روزمره ت خارجه، محکم بچسبوننت به زمین و در جواب هر تغییر هیجان انگیز یه حوصله ش نیست حواله می کنی.

توی خونه بودن و رخوت آلود نشدن خیلی سخته

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۱۶
دینا .م

نظرات  (۱)

سلام..

زمانی من هم بدو بدو داشتم و دیدم داره کم کم منو افسرده میکنه و دارم دچار یه فرسایش جسمی و روحی میشم.. 

اما از وقتی ازدواج کردم و تو خونه موندم زندگی کردن رو بیشتر حس میکنم.. 

برای خودم فیلم میبینم.. 

کتاب میخونم.. 

گاهی با لذت غذا درست میکنم و راحت میخوابم

و وقتی یادم میاد باید برای مبلغی پول در انتهای ماه خیلی کمتر زندگی میکردم

میبینم که با خونه موندن چیز بهتری بدست آوردم.. 

هرچند روحیه آدما ها خیلی با هم فرق داره.. 

ا🌹🌹🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی