نقطه های روشن ایمان من چشمان توست ...

پیام های کوتاه
  • (25 دقیقه قبل)
    :-(
۳۰ آذر ۹۹ ، ۱۰:۰۷

اللهم اشف کل مریض

شما برو به هرکی می خوای بگو که " من موقع ظرف شستن، آشپزی کردن و جمع و جور کردن، فلسفه گوش میدم" یا بهت می خنده یا به سلامت عقلت شک می کنه، بدانید و آگاه باشید من موقع حلقه بازی و پازل ساختن و ورزش صبحگاهیِ پاشو پاشو کوچولو ام فلسفه گوش میدم:]


 

پ.ن: اینا عقوبت اون زمانیه که می نشستی وارکرفت بازی می کردی و درس نمی خوندی.

- آخه من موقع وارکرفت هم فلسفه گوش می کردم:)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۳۰
دینا .م

نظرات  (۲)

۳۰ آذر ۹۹ ، ۱۷:۵۳ پلڪــــ شیشـہ اے

:)) عزیزم

خوبه که.

خانمای خانه دار وقتهای مفیدشون در واقع همین طوریه که زنده میشه 

پاسخ:
شاید هر کاریو بشه این جوری انجام داد و بهش گفته بشه زند کردن وقت مفید، ولی خداییش فلسفه خوندن نه دیگه :)

سلام و ممنونم بابت کامنت پر مهر و امیدوار کنندتون🌹🙏

من فلسفه خوندم و لذت بردم از پستتون.. 

فلسفه دید بهتر برای زندگی میده و هنر یه مفر از  این زندگیه..

 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی