نقطه های روشن ایمان من چشمان توست ...

پیام های کوتاه
  • (25 دقیقه قبل)
    :-(
۰۵ دی ۹۹ ، ۲۱:۴۹

این واقعا انتخابم نبود

ریشه ی خشم برای من استیصاله، لحظه ای که حس می کنی توی یه دایر گیر کردی و نمی تونی ازش بزنی بیرون

حس می کنم باید یه نقطه ای ازین دایره شکستنی باشه ، که بتونی بشکنیش و بزنی بیرون، حتی الان ، در اوج خشم و استیصال ، اعتقادی به بن بست ندارم، اگه بیرون نمیرم،تقصیر منه که راه خروج رو پیدا نکردم، و این حس میشه یه بار روی همه ی عذاب وجدان های قبلی و دوباره میوفتم توی این دور باطل که باید بگردم نقطه ی شیشه ایش رو پیدا کنم


 

سال ها پیش ( دوران دبیرستان)یه داستان کوتاه استعاری نوشته بودم که متاثر بود از داستان های مصطفی مستور ، درک شباهت رابطه ی من با خدا و تصورات ذهنیم با من، اشکال کردن توی اختیار آدمیزاد،درک رابطه ی عکس عادت و فهم و ...

قهرمان داستانم تمام عمرشو توی یه دایره ی کوچیک دور خودش چرخیده بود، توی مه، گاهی ادمهایی از توی مسیرش رد شده بودن، آدم هایی که اون ها هم توی دایره های خودشون راه می رفتن،ولی گاهی کسایی از توی دایره ش عبور کردن که مسیرشون مدور نبود، مستقیم بود، و همین شروعی میشه بر بحث ها و دعواهاش با منی که نویسنده ی داستانش بودم و خدای چهانش، ولی نمی تونستم مثل خدای خودم به مخلوقم اختیار بدم، تلاش و تقلاش برای بیرون اومدن از دایره ش، حداقل برای بیخود راه نرفتن خیلی شبیه امروز منه، فقط من نمی دونم چه جور باید با خدای داستان خودم دعوا کنم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۵
دینا .م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی