نقطه های روشن ایمان من چشمان توست ...

پیام های کوتاه
  • (25 دقیقه قبل)
    :-(
۲۲ فروردين ۹۷ ، ۲۲:۵۷

بشمار

وقتی دکترت میگه یواش یواش قرصتو کم کن، از یه دونه کامل بیا روی سه چهارم  و نصف و ...

آدم باش و به خودت نگو : من که دیگه تهوع ندارم ، اصن قطعش می کنم.

نتیجه اش اینه که سه روز درست غذا نخوردم و با دیدن هرچیزی که کمترین خوردنی توش باشه حالت تهوع میگیرم  و به خودم لعنت می فرستم.

ای بر پدر اعتماد به نفس کاذب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۲
دینا .م

نظرات  (۳)

تا چند بشمارم؟ :)
ان شاءالله که حالتون خوب شه 🌷
پاسخ:
زیاااااد
خیلی ممنون :)
ایشالله خوب بشی
پاسخ:
خیلی متشکر :)
بهتری؟
تهوع داری هنوز؟ :(
پاسخ:
ممنون عزیرم:)
بهترم، دختر خوبی شدم عمل کردم به توصیه دکترم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی