نقطه های روشن ایمان من چشمان توست ...

پیام های کوتاه
  • (25 دقیقه قبل)
    :-(
۱۷ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۰۴

فنی

- فنی رو یادته؟

-آره

-به نظرم خیلی شبیه توئه

-اون شبیه منه؟ یعنی من این قدر بدجنسم؟

- کیو میگی تو؟

- فنی تو حس و حساسیت

- نععععععع. فنی توی تیک تاک

-؟؟؟؟

-دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد رو خوندی؟

-نه

-خب اون منظورمه. خیلی شبیهشی


 این مکالمه شاید مال ده ساله پیشه. دقیق نمی دونم. اون قدر نخوندمش تا رفت. اون بار تنها دفعه ای بود که برادرم درباره شخصیت من توی ذهنش حرف زد. و چقدر الکی از دستش دادم.
حالا هربار اون داستان رو می خونم به این فکر می کنم چقدر توی ذهنش ناناز و مموش بودم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۷
دینا .م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی