نقطه های روشن ایمان من چشمان توست ...

پیام های کوتاه
  • (25 دقیقه قبل)
    :-(
۰۵ مهر ۹۵ ، ۰۳:۱۰

اربعین-فرصت- اول مهر

محرم نیومده منو حال و هوای اربعین گرفته. هرچقدر مخالفم با پیشواز محرم رفتن و زیاد کردن ایام عزاداری ولی از الان گوشم طلب روضه می کنه. دارم گلچین اربعین رو جور می کنم. نه روضه ، نه واحد، نه شور. فقط ضرب. با مداحی های ضربی آدم منظم و محکم راه میره و تا مدت طولانی می تونه با یه سرعت مناسبی حرکت کنه( منظورم از ضربی دوپس دوپس ها نیست، اونایی که فاصله سینه زنیشون یک چهارم واحده، اسمشون چیه؟)

امسال تنها سالیه( و احتمالا ترمی ) که هم من و هم آقای شوهر وقتمون کاملا خالیه. دلم می خواد یه بار از راه اصلی بریم کربلا یه بار از راه نخلستان. استدلالم هم اینه که : ما که وقت داریم. 

تازه دلم می خواد وسط راه توی یکی از موکب های امام رضا بمونیم کار کنیم. حالا هر کاری.

یه سری برنامه فرهنگی هم برای بحث وحدت شیعه ها توی عراق توی ذهنمه، ولی خیلی گنگ و مبهمن.

دلم می خواد امسال همه ی کارهایی که به خاطر کمبود وقت نمی تونستیم انجام بدیم رو انجام بدیم. می دونم ازون فرصت های طلاییه که یه بار توی عمر آدم پیش میاد ولی متاسفانه خیلی زود می گذره، تمرّ مرّ سحاب

امسال اولین مهری بود که سرکلاس نبودم. از سال75. بیست سالا فول.

دلم برای بچه مدرسه ایی ها می سوزه. یه حسی بهشون دارم توی مایه های اولیور توییست.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۵
دینا .م

نظرات  (۲)

چه برنامه های شیرینی...... :)حس خوبی داشت خوندن این پست سر صبحی...خیلی خیلی خوب
پاسخ:
خدا روشکر
همیشه حال خوبی داشته باشی عزیزم :-*
۲۳ مهر ۹۵ ، ۲۱:۰۲ داداش مهدی
از مسیر نخلستان باید دسته جمعی بریدا، خطرناکه یه کم. :))

ازین مداحی ضربی‌ها چندتا معرفی کنید لینک بدید ما هم به فیض برسیم.
پاسخ:
مشیر نخلستان که کلا با مخالفت رو به رو شد به خاطر همون بحث امنیت.
مداحی ضربی هم مثلا این: http://media.fotros.ir/Media/Archive/01_Mahe_Moharam/01_Dahe_Avval/1394/01_Chizar/940723/01_ma/ma94072304.mp3

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی