نقطه های روشن ایمان من چشمان توست ...

پیام های کوتاه
  • (25 دقیقه قبل)
    :-(
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۷

این وبلاگ، اون وبلاگ

این وبلاگ خوبه ها،یعنی خیلیم خوبه خیلیم دوسش دارم. ولی یه بدی داره. نمی تونم توش هرچرت و پرتی که به ذهنم میادو بنویسم.

اون وبلاگ عملا  فرمت نوشتاری مغزم بود، مهم نبود کسی می خونه، نمی خونه، خوشش بیاد ، نیاد و اینا. برا همین راحت بود. ولیا ین بلاگ یه مقدار اجتماعی تره، با مردم بهتر برخورد می کنه و بالاخره معذورات خودشو داره.

 همه ی اینا رو گفتم که بگم الان یه حرفایی هست که بیخ گلومو چسبیده  و نمی دونم کجا بنویسمش. بگمش. قورت  ( یا غورت؟؟؟)هم داده نمی شن ایضاً. اصن هم میلم نمی کشه یه وب دیگه بسازم. نتیجتا من الان دارم خفه میشم.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۰
دینا .م

نظرات  (۱)

کلا در مورد این که توی وب چطور باید رفتار کرد و چی باید نوشت، نه تنها من، خیلی های دیگه هم به هیچ نتیجه ی خاصی نرسیدن!!
درگیری سر این مسائل بنظرم دیگه داره یه امر عادی میشه
پاسخ:
خیلی بستگی به هدف وب نویسی داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی