نقطه های روشن ایمان من چشمان توست ...

پیام های کوتاه
  • (25 دقیقه قبل)
    :-(
۱۴ آبان ۹۶ ، ۲۰:۱۶

اگر بیشتر نباشد...

لذتش کمتر از پیاده روی نیست

نشستن و نگاه کردن جمعیتی که عبور می کند

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۴
دینا .م

نظرات  (۳)

۱۴ آبان ۹۶ ، ۲۰:۱۸ محمد علی علم خواه
►به نام خدا◄

سلام‼

خدا قوت

وبسایتتون خوبه

یــه کلبه وبسایتی هم ما داریم

به وبسایت ما سربزنید خوشحال میشیم

نظر بدید ذوق زده میشیم

تبایل لینک کنید میمیریم...

منتظر حضور سبزتان هستیم در :




danesh-elm.blog.ir
۱۴ آبان ۹۶ ، ۲۰:۴۹ پرستوی منتظر
موافقم
ای گفتی... من دلم میخواد روی پل طبیعت بشینم و همینجوری ادم ها رو نگاه کنم
پاسخ:
تا الان پل طبیعت نرفتم، خیلی تعریفش رو شنیدم
این اتفاق برای من توی مسیر کربلا به نجف افتاد. توی راه اربعین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی