نقطه های روشن ایمان من چشمان توست ...

پیام های کوتاه
  • (25 دقیقه قبل)
    :-(
۱۱ مهر ۹۵ ، ۲۳:۳۱

شیعه؟؟؟

روایت داریم که از نشانه های شیعه اینه که اگه سه بار اسم حسین رو جلوش بیارید اشکش جاری میشه.

روایت نداریم که اگه کسی یه بار جلوش اسم امام رضا رو بیاری ، بند دلش پاره می شه، نشونه چیه؟


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۱
دینا .م

نظرات  (۳)

۱۳ مهر ۹۵ ، ۱۴:۳۱ پلڪــــ شیشـہ اے
وای ایول. خیلی حس غریبیه. با سلام به امام رضا ...
پاسخ:
حس خوبیه دلم تنگ شده براش
واقعا از نشانه های شیعه اینه؟
اینطوری که سخنرانی در مورد امام حسین نمیشه کرد،منبر نمیشه رفت، تفسیر نمیشه کرد:| مردم مشغول گریه میشن و سخنران هم باید گریه کنه-که شیعه محسوب شه:|- و مجلس برمیگرده اصلا:|

بیشتر به نظرم میاد روایت جعلی باشه که منحرف کننده تفکر از چرایی قیام به مظلومیت شهرای قیام هست. حتی اگر هم منبعش معتبر باشه. انگار اماما شهید میشدن چون مظلوم بودن:| آقا طرف یه آرمانی داشته جون گذاشته پاش، شما فقط گریه ش رو برداشت کردین:|
پاسخ:
صادقانه بگم من این حدیث رو جای معتبری ندیده بودم و الان هم که شما اشاره کردی رفتم گشتم چیز درست و درمونی پیدا نکردم. ولی درکی که من ازین جمله دارم تحت الفظی نیست. چون خود ائمه در مورد امام حسین سخن رانی دارن و مباحثه ایی در مورد حقانیت قیام کربلا دارن که خب قطعا نمی تونه همراه گریه باشه
به نظر من بیشتر ناظر به یه حس درونیه.
یه موضوع دیگه ایی هست که اون موقع گریه حکم تنها ابزار تبلیغات بوده و امام های بعد از امام حسین خیلی مراسم می گرفتن و امر به گریه می کردن.
البته همه اینا برداشت های منه .

۲۴ مهر ۹۵ ، ۱۳:۴۴ خانوم لبخند :)
شنیده بودم چنین چیزی رو.
ان شاء الله به زودی قسمتتون شه حرم امام.. :)
پاسخ:
انشالله...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی