نقطه های روشن ایمان من چشمان توست ...

پیام های کوتاه
  • (25 دقیقه قبل)
    :-(
۱۱ تیر ۹۴ ، ۰۴:۰۳

جان آقای خراسان

(و اتساپ)

-مشهدی؟ هنوز نرفتی؟ کی دعوتت کنم افطاری؟



-سلام خواهر، ان شالله امسال هم ماه مبارک میرید مشهد؟ التماس دعا



-سلام دینا، کی میری مشهد، می خوام بچه ها رو دعوت کنم، هستی؟


( حضوری)

- چه عجب ماه رمضونه شما هنوز مشهد نرفتید، عادت نداشتیم ماه رمضون ببینیمتون



- نمی خواین حداقل یه ده روزی برین، عججججببببب!!!!!




انگار بار غم خودم کمه، دیگران هم (با مهربانانه ترین نیت ها)  هی هی نمک به زخمم می پاشن.






پ.ن1:من( اشک ریزان و فین فین کنان): فکر این که امام رضا دیگه آدمو نخواد خیلی دل شکنه
اون:  شاید امتحان باشه
- امتحان جاییه که فرد امکان انتخاب داشته باشه، من الان غیر از نشستن و گریه کردن چه کاری ازم برمیاد؟
- همین گریه کردن، شاید امتحانه که ببینن برات عادیه نرفتن یا نه، برات سخته یا نه، مثل اوقاتی که میای میشینی پیشم و حرف نمی زنی، منتظری من واکنش نشون بدم، می خوای ببینی هنوز برام مهمی یا نه. شاید می خوان میزان محبتت رو بسنجن،اینکه میشینی گریه کنی و غصه بخوری که چرا امام رضا نخواستت یا نه.
- من خودم می دونم، عید که رفتیم خیلی بد بودم، مهمون خیلی بدی بودم، خودم جای امام رضا بودم یکی مثل خودمو دعوت نمی کردم
- خوشحالم که تو جای امام رضا نیستی


پ.ن2:

داشت کارم گره می خورد ولی تا گفتم/ "جان آقای خراسان" همه را بخشیدی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۱
دینا .م

نظرات  (۷)

ما به دنیا آمده ایم که با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنیم. آیت الله بهجت
۱۱ تیر ۹۴ ، ۰۵:۰۱ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
منم دلم هوای حرم کرده...بدجووور...
پاسخ:
روزی تو ن بشه ان شالله به زودی
آخخخخخ ... :(
پاسخ:
:(
۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۷:۲۹ پلڪــــ شیشـہ اے
ان شاءالله به همین زودیای زود نصیب و روزی تون میشه از راه بی گمانی

+ سلام رو به امام رئوف ساعت هشت
پاسخ:
ان شالله
۱۶ تیر ۹۴ ، ۰۸:۲۸ یه دوست ...
گمونم یکی دو ماه دیگه باید مثل تو ..با همین کلمات.. منم با بغض و اشک بنویسم ..
پاسخ:
ان شالله  که نمیشی خواهر، شما پارتیتون کلفته:)
۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۹:۰۲ صحبتِ جانانه
قدر محتاج زیارتم
پاسخ:
خیلی
نکنه رفتی مشهد ...
خوبی؟
پاسخ:
سلام بانو
نه، قسمت نشد:.(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی